Maroelamedia forums: Kommentare oor Angus Buchan se ‘It’s Time’ Saamtrek

Max Lucado sê:

GOD is vir jou.
Kyk na die kantlyn.
Dis GOD wat jou aanmoedig.
Kyk agter die wenstreep; dis GOD wat jou toejuig.
Luister hoe skree HY jou naam.
Te moeg om aan te gaan? Dan dra HY jou. Te moedeloos om te veg? Dan tel HY jou op. GOD is vir jou.

Suemari

Ek het nie almal se kommetaar gelees nie maar wat ek lees is skokkend. Suid Afrika het gebede nodig of dit op groot skaal of klein skaal is ons het dit nodig. Ons Hemelse Vader hoor ons gebede en ek stem saam met party van die mense wat kommetaar lewer en dit is dat ons vir ‘n slag as ‘n volk moet saamstaan in gebed, want die Bybel se As my volk op hulle kniee gaan en hulle sondes bely sal ek hulle red. Ek ken nie Mr B nie gaan nie oordeel nie, maar ek glo dit is ‘n goeie ding dat ons almal op ons kniee voor ons Hemelse Vader gaan. Net HY kan Suid Afrika red. Groete aan almal

Doen Dit Net

“Ek wil dan hê dat die manne op elke plek moet bid en heilige hande ophef sonder toorn en twis” (1 Tim 2:8) . Waarom?

Sodat “…gebede, … gedoen moet word vir alle mense, vir konings en almal wat hooggeplaas is … sodat ons ‘n rustige en stil lewe kan lei …Want dit is goed en aangenaam voor God, …” (verse 1-6)
Dis ‘n gebedsopdrag aan elke gelowige. Dit gaan nie oor ‘n individu, geld, kerkverband, roeping, eer of eie opinie nie, maar omdat God ons vra om dit te doen. En nie net op 22 April nie. Doen dit nou, elke dag, alleen in jou binnekamer (Matt 6:6), saam met twee of drie in Sy Naam (Matt 18:20) , saam met elf ander in ‘n bo-vertrek (Hand 1:13,14), saam met ‘n skare van 3000 of meer (Hand 2:41).
Moenie wag op ‘n stem of ‘n persoon nie, . aat staan jou verskonings, kritiek, argumente, trots en liefdeloosheid. Staan, kniel of le^ voor God in verootmoediging, en bid vir die leiers van hierdie land dat ons in vrede kan leef omdat dit goed en aangenaam is voor God.

Willem 29

Mense, ek lees nou deur heelwat mense se kommentare, die een se sus en die ander se so, vir my is die kern van die naweek dat die volk as n eenheid bymekaar kom en die Here se aangesig soek om ons volk en land te red en genees. dit gaan oor gelowige mense wat weet dat net ons Grote God die antwoord is. kom ons staak die buiselagtighede en staan vir eens saam in die geloof dat God by magte is om n positiewe verandering in ons land te bring. Mense wie se oe op oom Angus is se harte is nie reg nie, laat jou oe op God wees. Oom Angus is net die instrument.

Rina Kotze

Ek glo teen hierdie tyd het meeste al besluit oor 22 April.
Elkeen het ‘n stuiwer in die armbeurs gegooi wat kon! Party Positief, ander negatief.
Dit bly elkeen se keuse.

Persoonlik voel ek dis tyd vir mense wat sê hulle is kinders van God om op te staan en saam te staan en NEE te sê vir die onreg wat in ons mooi land aangaan.

Een manier is, om saam te bid. Een in Gees en een in Waarheid.

So, of jy nou 22 April buite Bloemfontein is of by jou eie huis of by vriende, kan ek jou mooi vra asb?

Bid net vir ons land en dat die Here Sy kinders sal bewaar en beskerm en dat Hy die onreg en sinnelose bloedvergieting sal stop.

Dat Hy vir ons ‘n regering sal gee wat regverdig sal regeer sodat ons in vrede en rus kan lewe!

Dit is tyd dat ons ‘n heilige woede sal beleef en opstaan en sê: STOP DIT NOU!

louise

Dit gaan lankal nie meer oor elke mens se siening nie. Dit gaan oor n nasie wat voor God moet verootmoedig en vra vir n uitkoms. Duidelik kan ons dit nie self meer regkry nie. Dis al troos wat ons het. Die persoon wat nou ongevoelig staan kan net dankbaar wees dat hulle nog nie geraak is deur die misdaad nie.

Annelien Kuik

n Koningkryk kannie in homself verdeeld wees nie So se die Woord van God. Soos ek hier sien is hy verdeeld want Ons is die Koningkryk van God en ons is verdeeld Ons as mense kannie eens saam lewe hier op aarde nie En saam werk aan die koningkryk van God nie. Ek kennie skrif by skrif nie Maar ek weet Dit behaag God nie Wat God Behaag is dat sy Volk sal saam staan en Bid en hulle sondes bely en God sal die Land Red En dis n belofte van God af. Maar wat doen as Sy volk ons stry onder mekaar Daar is verdeeldheid want die vyand loop rond soos n brulende leeu en hy kyk wie hy kan verskeur en almal laat hom toe om dit te doen Want niemand staan saam Vas in God en Sy woord nie. Sy volk gaan te gronde agv n tekort aan kennis want ons is blink en ons weet nie hoe om te bid nie. Ek se kom ons vat Hande saam en bid tot God afgesien van geld(afgod mammon) Maar tot ons Verlosser en Ewige God die Begin en Einde die Een wat Was Is en sal Wees tot in alle Ewigheid. Amen

Willie

Die groot klomp negatiewe kommentaar oor die gebed byeenkoms, is ‘n openbaring hoe ver ons mense afgedwaal het. Ons sal liewer ons eie goue kalwers aanbid soos rugby, musiek kunstenaars, politieke partye. Indien jy twyfel in die geloofwaardigheid van Angus of die byeenkoms, bly dan weg. Die geskiedenis sal wel die waarheid openbaar. Hierdie tipe siniese beskouing het veroorsaak dat Israel oorgegee is om verdruk te word. Klink dit bekend?

Maureen

Ek sak my kop in skaamte. Hoekom as iemand iets goed doen vir God word hy aangeval en vertrap. Dis hoekom ons land en die wereld so n gemors is.

elaine

Ek is 31 jaar oud en my hart breek met elke comment wat ek lees..
Ek moet kinders groot maak en oud word in die mooi maar gebreekte land en wat doen almal.. inplaas van om saam te staan judge ons elke kerk en man van God waaraan ons kan dink.
nie net sak ek my kop in skaamte vir my land se leiers nie maar ook vir my land se mense..
NIEMAND kan judge behalwe God nie en jou mening lig in my oe is bitter naby aan judge.
Mag God se seen oor elke kerk en elke man van God sak, 1 siel is vir God sooo bitter kosbaar so al raak hul net een persoon aan – prys die Here vir daai een wat saam Hemel toe gaan.
Ons is op n hoogs crucial plek so staan saam, bid saam en los die judgements vir God.

humor

Soos ek waarneem is God reeds besig om gebede te verhoor. Die huidige politieke verwikkelinge word sekerlik negatief ervaar, maar ek is oortuig die positiewe gaan hieruit voortvloei. God se louterings- proses in die OT het mense hard getref maar telkens was daar die terugkeer na God.

Krappie

Julle wat Angus Buchan veroordeel omdat hy ‘n Biddag vir Suid-Afrika reel vir 22 April 2017. Waar is die predikante/pastore van die Afrikaanse Kerke? Hoekom het hulle nog nie so ‘n biddag gereel nie.? Wil hulle nie of sien hulle nie wat besig is om in Suid Afrika te gebeur nie? Hou asseblief op om Angus Buchan te veroordeel, want hy doen net wat die Here hom op die hart gedruk het om te doen.

Cher

Okey. So ek het letterlik deur elkeen van julle se antwoorde gelees en my hart is seer om te sien hoe mense mekaar kan uithaal en sleg se. Het ons almal letterlik vergeet die lesse wat Jesus vir ons geleer het, dat die Bybel die boek van die lewe is en dat Jesus vir ons die heilige gees vir ons gegee het. Die gees van die drie enige God. Alhoewel Jesus nie meer fisies op die aarde wandel nie kan God aan ons verskyn op verskeie maniere. As ek net een kommentaar kan lewer oor al die ander komentare is dit oor die Bybel wat oom Angus uit bring.
My vraag is…het julle eintlik julle navorsing gaan doen oor die boek of is ons so vinnig om komentaar te lewer en te se dat oom Angus die bybel oor skryf. Ek het self na die boek gaan kyk en dis n dag stuk. Dis n dagstuk vir mans met “key scriptures” in en dan n nagedagte van oom Angus hom self. Ek het self n dagstuk boek wat ek uit lees waar die vrou Bybel stukkies aanhaal maar omdat die Bybel die boek van die lewe is, sal dit altyd met n mens praat. Of dit nou op “cue cards” is, in dag stukkies of op advertensie borde. God sal altyd met jou gees praat deur dit.

Marabi

Hou jou oë en ore gefokus op God. Baie mense sal baie dinge sê, maar oordeel self na gelang van wat God in jou hart laat vlamvat. Soos ons voorvaders gebid en met smeking voor die Heer gekom het, so glo ek is dit n geval van ‘opstaan en getel’ word. As jy gelei word na Bfn, dan is dit reg. As jy gelei word na jou eie binnekamer…ook reg. Maak egter seker deur wie en wat jy jou laat lei!

In n tyd van groot nood voel dit vir my dat ons soos die Israeliete in die woestyn rondploert. Ons kerm en kla, sukkelend maar nogsteeds te lui im te down wat God ons gebied. Moet ons dan nog vra hoekom Hy ons nie toegang gee tot die beloofte land? Ek glo God is met al sy kinders, ek glo dat fokus op Hom en Hom Alleen moet wees …. Altyd! As jy wil vaskyk in 1 man, jy bid mos nie vir hom of deur hom nie. Jy bid jou eie oortuiging, smekend en nederig
. God sal wel ergerlik Sy toorn laat ontvlam op vals profete (in welke geval) , maar behou jou fokus en staan op as Christen, vry van vrees …word getel!

Amanda Wait

En aangaande almal wat ‘n probleem het met Angus se ‘Bybel’…ek het een vir my man gekoop. Dit is maar net ‘n boek vol dagstukkies, ‘n ‘devotional’. Ontspan. Angus het nie die Bybel herskryf nie. Hoevele mense het dagstuk boekies wat hulle skryf. Hou op om iets wat goed is en bedoel is om op te bou, so af te kraak. Is dit nie erg genoeg wanneer die wêreld ons as Christene so aanval en kritiseer dat die liggaam van Christus dit nou nog aan hulle eie doen nie?!

Josua Keys

Mense ons het n Wonderwerk in die land nodig en ek glo dit is ten sterkste oppad, wat Angus betref dink ek dat indien jy na sy byeenkoms toe gaan om te sien of hy n wonderwerk gaan verrig het ek vir jou slegte nuus dit is nie oom Angus se “show” wat die wonderwerk gaan bring nie maar die opregtheid in geloof van elke persoon wat daarna toe gaan of tuisbly, jy hoef nie na sy “show” te gaan kyk nie bly dan tuis en bid saam die mense wat n verskil in Suid Afrika wil maak, dit gaan oor gesamentlike gebed nie wat oom Angus gaan opdis nie dit is vir God om te oordeel of hy werklik is of nie maar jy kan met jou gebed die verskil maak want dit is wat God van ons verlang, Hy is n Jaloerse God en dit is duidelik dat mense hul rug op Hom gedraai het, die Vaaldam het oorgeloop na vier dae se goeie reen NIEMAND het dit voorspel nie maar dit is wat die krag van GEBED beteken dit is wat Oom Angus SA vra om te doen…….. alle werklike Christene doen die regte ding bly op jul kniee en bid die boosheid in SA ten gronde!!!!!!!

Trudi

Ek sien dit so, die Here het ons vrye wil gegee. As jy Kerk toe gaan en daar uit stap met n lied in jou hart en die volgende dag op staan en maar net weer terug val in jou ou gewoontes is dit jou keuse. Niemand kan jou “toor” om elke dag so te voel nie, JY moet elke dag kies om so te lewe. Oom Angus of watter Dominie ook al elke Sondag voor in jou Kerk staan kan vir jou preek tot hy blou in die gesig is maar as jy nie self daai keuse keuse maak om reg te lewe nie dan is dit net jou skuld niemand anders sin nie.

Chantal

Dit is immers elkeen se keuse of hy die dag bywoon saam ander in Bloem en of hy die dag in sy eie huis op sy manier bywoon. Wie is ons om te oordeel. God gebruik mense op verskeie maniere en as dit Angus is so be it laat Vader se wil dan geskied soos dit moet. Laat ons nie oordeel nie. Jy het ‘n keuse en as jou keuse is om te bly omdat dit “teen” jou “geloof” is dan bly jy stil en oordeel nie. My gebed is dat soveel harte aangeraak word en Vader die land sal ruk en skud en ons terugdraai na Hom toe.

Lynette

Andri, ons afrikaner volk het oom Angus gevra om n biddag te reel en hy het daaroor gebid en dit toe gereel. Julle almal oordeel maar is nie bewus van die feite nie. Plaas tog n wag voor julle mond voordat julle begin oordeel.

Advertisements

4 thoughts on “Maroelamedia forums: Kommentare oor Angus Buchan se ‘It’s Time’ Saamtrek

      1. Een dag was sie dissipels baie kwaad, want mense wat nie gelowiges was nie, het geprofeteer oor Jesus. Hy het gesê, los hulle, want hulle versprei die goeie nuus. Goe kan ons mense wat die Goeie Nuus verkondig, kritiseer?

        Liked by 1 person

      2. Daar is net een weg na God…deur Jesus Christus. Die saad word gesaai en die Woord kom tot die mens. Net soos in Noag se tyd voor die vloedwaters sal daar spotters en haters wees …satan se werkers. As gelowiges moet ons getrou bly aan die Woord en nie toelaat dat ons fokus wegdwaal nie. Op ons knieë voor die Almagtige.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s