Oorvet – Vetsugtig – Morbidly obese

Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie se blog

Ons kyk gisteraand op TV na ‘n program van ‘n oor-oorvet persoon en die pad wat sy gestap het, die hulp wat sy gaan inroep het, die operasie wat sy ondergaan het en haar pad van herstel. Aan die einde van die program was sy steeds geweldig groot, maar het sy reeds al ‘n ongelooflike ver ent gekom om daar te wees waar sy wel was.

My hart het geskree vir haar. Ek het haar so verskriklik jammer gekry. Terselfdertyd het ek God gedank dat Hy my betyds gehelp het, dat ek nooit so geweldig vet geword het nie, dat daar vir my ‘n oplossing gekom het net toe ek beheer begin verloor het. Ek dank Hom dat ek wel die ‘vetsugtige grens’ oorgesteek het en weet hoe dit voel, maar dat daar betyds vir my ‘n antwoord gekom het wat vir my werk.

My hart huil vir daardie vrou…

View original post 406 more words

Leave a Reply

