Per aspera ad astra

Abrie dink hardop - jy is wat jy dink

Ek het voorheen 2 skrywes geplaas oor my dae as kangogrot-gids naamlik:

  1. Die mooi jong Amerikaanse dokter, die rugbesering en die Kangogrotte  asook
  2. Welkom in die Kangogrotte

Hierdie een is helaas nie so lighartig nie. Die titel van die blog was die leuse van o.a. die ou Suid-Afrikaanse lugmag en beteken Deur swaarkry na die sterre.

Maandag 9 Januarie 1991

Ek was op bystand vir die laaste toer van die dag. Indien die laaste groep groot is, word dit verdeel en ek neem dan die helfte van die groep op ‘n toer. Andersins hang ek by die ingang van die grotte rond en wag vir die laaste groep om klaar te maak, wat dan ook die dag gebeur het. Die meeste gidse ryloop reeds 16:00 huis toe. Ons het maklik geleenthede gekry saam met die toeriste. Na die 5 uur toer ry ons saam met die bussie.

Die restaurant…

View original post 1,043 more words

Leave a Reply

