Slaapwandelaars, wakkerlê en alarms

Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie se blog

Alhoewel dit deesdae uiters min gebeur, het ek soms ‘n lopery in my slaap. Dis ‘n behoorlik simpel gedoente.

Ek gee gewoonlik my eerte paar treë in my droom. Dan, skielik, het ek verdwaal in die donker en weet glad nie waar ek is nie. Terwyl die res van die gesin heerlik slaap, sukkel ek dan voetjie vir voetjie, voel-voel voort, steeds halfpad in my droom, gewoonlik erg verward.

Een of ander tyd is ek wakker genoeg en onthou dan waar ek regtig is, voel vir iets bekends en klim in my bed.

Ek wonder hoe dit hier op die dorp sal gaan met ‘n slaaplopery en alarms wat in die huis aan is. Genade! Mens kan amper nie in jou eie huis beweeg nie!

Kyk, die alarmbesigheid werk, maar dan moet jy nie ‘n nag wakkerlê nie.

As ek op die plaas nie aan die slaap kon raak nie…

View original post 88 more words

Leave a Reply

